fbpx

עורך דין מיסים

עורך דין מיסים
עו”ד זיוה אגמי כהן
30 מרץ 2023

אם אתם עומדים מול חקירה במס הכנסה או אפילו נאשמים בעבירות הקשורות למיסים, אל תוותרו על שירות של עורך דין מיסים אשר ילווה אתכם בתהליך הזה. בניגוד למקרים רגילים כמו חקירות סטנדרטיות או בדיקות שגרתיות, בהם ליווי של רואה חשבון מומחה הוא בהחלט מספיק, כאשר מדובר בחשדות לביצוע עבירות מס שונות, אתם חייבים לבחור עורך דין מיסים אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך.

עבירות מס הן עבירות מורכבות מאוד אשר גם העונשים על ביצוע העבירות הללו יכולים להיות לא פשוטים כלל. מקנסות כספיים כבדים ועד לעונשי מאסר חמורים, אנשים הנחשדים במעורבות או בביצוע עבירות מס יכולים לעמוד בפני בעיות לא פשוטות ולכן חשוב לעבוד מהרגע הראשון עם עורך דין מומחה אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מבצעים את התהליך בצורה נכונה, ממצים את הזכויות שלכם עד תום ומקבלים את התוצאות הטובות ביותר בתיק בהתאם לסיטואציה הספציפית בה מדובר.

איך בוחרים עורך דין מיסים שכזה? איך תוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים בעל מקצוע שבאמת יעניק לכם ליווי נכון ויעיל? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

המלצות – הדרך הנכונה להתחיל בחיפושים

הדרך הטובה ביותר לבנות רשימה של כמה עורכי דין מהם אתם יכולים לבחור את עורך הדין הטוב והמתאים ביותר עבורכם הוא המלצות. אם יש לכם חברים, בני משפחה, קולגות או סתם אנשים שאתם מכירים ואתם סומכים על שיקול הדעת שלהם, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להסתמך על המלצות מהם כדי לבנות רשימה של עורכי דין מקצועיים מהם יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם.

המלצות מאנשים שאתם מכירים באופן אישי וסומכים על שיקול הדעת שלהם הן הדרך הנכונה. בזכותן, תוכלו לבנות רשימה של כמה עורכי דין מומלצים, ומתוך הרשימה הזו לבדוק לעומק כל אחד מעורכי הדין על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר.

שאלות שכדאי לשאול בפגישה הראשונה עם עורך הדין

לאחר שהרכבתם מתוך ההמלצות שקיבלתם רשימה של עורכי דין מומחים בדיני מיסים וכספים אשר יכולים לסייע לכם, כדאי להיפגש לפגישת היכרות ראשונית עם עורך הדין (במידה ויש לכם זמן לכך) או לקיים שיחה טלפונית בה תשאלו כמה שאלות שיאפשרו לכם לדעת האם זהו עורך הדין הנכון ביותר עבורכם.

בין השאלות החשובות ביותר שכדאי לשאול את עורך הדין כדאי לשים לב לשאלות הבאות:

  1. באילו סוגים של עבירות מס אתה מתמחה? עורכי דין שונים מטפלים בסוגים שונים של עבודות. מי שמתמחה בתכנון מס לעסקים עשוי שלא להיות בעל המומחיות לנהל משא ומתן על הסדר חוב מס עבור אדם פרטי. עורך הדין המתאים לצרכים שלכם הוא כזה שמטפל לעתים קרובות בסוג העבודה לה אתם זקוקים ובנושא הספציפי הקשור לתיק שלכם.
  2. כמה ניסיון יש לך בטיפול בבעיות דומות לשלי? אמנם ככל שעורך הדין יהיה מנוסה יותר כך התשלום אותו הוא יגבה עבור השירות שלו יהיה גבוה יותר, אך בסופו של דבר במקרים מסובכים ומורכבים הניסיון יכול לעשות את כל ההבדל בין ייצוג מוצלח לכזה שלוקה בחסר, ולכן חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון ספציפי רב בבעיה איתה אתם מתמודדים.
  3. האם אתה זמין לייצוג שלי? חשוב לוודא כי אתם בוחרים בעורך דין שלא יהיה עמוס בעשרות תיקים אחרים אלא יהיה לו את הזמן הדרוש בכדי להקדיש את מלא תשומת הלב לתיק שלכם, לענות לשאלות שלכם ולהיות זמין עבורכם בכל שעה. לעיתים אנשים נוטים לבחור בעורכי הדין העמוסים ביותר בשל הפופולאריות שלהם, אך מגלים כי הם לא מספיק פנויים עבורם, מה שיכול להשפיע על השירות שהם יקבלו בסופו של דבר.
  4. כמה אתה גובה עבור השירות? חשוב שתדעו מראש מהן העלויות של עורך הדין בכדי שתהיו מוכנים לכך ולא תסיימו את התהליך עם חובות גבוהים מאוד לעורך הדין, חובות שלא יהיה לכם כיצד לכסות אותם. חלק מעורכי הדין גובים תשלום על פי שעה וחלק יתנו לכם תמחור על התיק כולו, כך או כך אתם חייבים להבין מראש מהי ההערכה לתשלום כדי שתהיו מוכנים לכך.
  5. מי יבצע את העבודה בפועל? לעיתים, במיוחד כאשר פונים אל משרדי עריכת דין גדולים, עורך הדין שיטפל בתיק שלכם הוא לאו דווקא עורך הדין הראשי של המשרד, במיוחד אם מדובר בתיק קטן יחסית. חשוב לוודא כי עורך הדין עליו קיבלתם המלצות הוא זה שינהל את התיק בפועל, ולא מתמחה או עורך דין פחות מנוסה, גם אם הוא נמצא תחת פיקוח של עורך הדין הראשי.

כך תוכלו להתמקד בעורך הדין עבירות כלכליות המתאים ביותר עבורכם ולבצע בחירה שתסייע לכם להתמודד עם התיק בצורה הרבה יותר טובה ומוצלחת.

    לייעוץ ראשוני חייגו 072-1234123 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ

    Accessibility Toolbar